zondag 8 juli 2012

plaatjes kijken

op mijn blog probeer ik me te beperken tot eigen foto's,
maar ik heb nu een vorm gevonden om al die inspirerende plaatjes,
die ik elders op internet vind te 'bewaren':
het is verschrikkelijk verslavend,
maar ook erg fijn om steeds je mooiste plaatjes te kunnen bekijken
en je kunt ook nog lekker doorklikken,
naar het origineel voor de extra informatie!
ik verzamel: de mooiste interieurs
allerlei haak of breiwerkjes

lekkere of feestelijke recepten
poppenhuizen

schattige kleertjes

of feestideetjes

buitenpret
dit alles en nog veel meer
vind je hier
of klik in de rechterbalk op
maar wees gewaarschuwd,
als je eenmaal begint hou je misschien nooit meer op...

2 opmerkingen:

  1. Wowwwwwwie ☺
    dat moet je mij maar eens leren! hihi...
    errug inspirerend, alles zo op een rijtje...
    El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, El, is wel erg leuk.
    Alleen moet je eerst wel op dat stomme facebook. Vond ik nogal een hindernis, al kan het ook wel leuk zijn, volgens mij zijn ze bij jullie in de vergadering heel actief en gezellig, zag ik wel eens op Marcels facebookpagina. Maar zo kost het je dus voor je het weet weer heel veel virtuele tijd, die je ook in real life had kunnen besteden. Maar die plaatjes zijn leuk, je kunt zo lid worden, gewoon klikken dat je lid wil worden, dan krijg je een mailtje toegestuurd hoe en wat. Maar eerst dus facebook. Ik heb alles wel uitgezet, dat ze me niet van alles toe mailen, dat ik niet elk plaatje dat ik op pinterest verzamel op facebook aan mijn vrienden vertoon (die ik nauwelijks heb, want wat een tijd gaat me dat weer kosten...). Waar dan elke vage exklasgenoot weer op reageert... Nou, ik dwaal af. Pinterest is leuk, maar je moet facebook op de koop toenemen. Maar dat kan ook heel leuk zijn... Daaaaag. En als je gewoon mij of tamara wil volgen kan je gewoon onze pinterestpagina aanklikken zonder lid te worden...

    BeantwoordenVerwijderen