woensdag 16 november 2011

verjaardagskadootje







 Mooie en lieve kadootjes kreeg ik,
terwijl ik toch eigenlijk niets vierde...
(wat een geluk!)
Ik heb lang zitten denken, wat ik nou wilde.
Een kookboek of interieurboek of
toch eens iets anders,
iets van kunst ofzo.
Maar zoals zo vaak koos ik voor een kookboek:
Plenty van Ottolenghi,
gerechten, met groente als basis.
De kookboekhandel noemt
tot nog toe met afstand het leukste,
lekkerste en mooiste kookboek van 2011,
dat leek mij wel een aanbeveling!
De wintercouscous die ik zaterdag
maakte was alvast een succes!
En toch kreeg ik mijn kunst.
Een handgebreide Donna Wilson,
die Mirjam voor mij maakte!!!
Guitige prentjes van ome Teus,
voor op de kinderkamer.
Natuurlijk nog mooie kringloopvondsten van mama,
waaronder een prentenboek over Staphorst
en een leuk, groen schortje.
En ook nog een doe-het-zelf kadootje:
een konijntjes borduurkussen van Bianca.
Nou, ik kruip lekker weer op de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten