donderdag 3 november 2011

chaos: weekday carnival reality check


Op de fijne finse blog weekday carnival
kwam ik een bericht tegen,
gewijd aan onopgeruimde binnenkijkertjes.
In ons kleine volle huisje zijn er regelmatig
explosies te zien.
Joppe blijkt net als zijn moeder,
graag alle zooi uit de kasten en bakken te trekken
en ik zet dat dan graag op de kiek.
Al ruim ik de hele dag door op,
echt opgeruimd lijkt het hier maar zelden.
Dus wat een verademing dat ook eens bij anderen te zien.
Hier zie je het vervolg,
foto's van allerlei bloggers
en hun kleine of grote rommelhoekjes
(inclusief mijn bijdrage)....

4 opmerkingen:

  1. Tjonge....
    zijn we weer een paar weken verder?
    Wat al weer een belevenissen en culinaire/creatieve uitspattingen allemaal zeg!

    Wij slechts een dag! (......)

    Maarrrr.... hebben ook gebakken, d.w.z. Mamslief heeft een OVERHEERLIJKE appeltaart gebakken met onze lieve, schattige (lekkere) appeltjes van eigen boom, mmmmmmmmmmmm...
    Kom maar proeven! haha...

    En tadaaaaaaaaaa.... het leuke retrobehangetje dat we samen bij de Kitsch gescoord hebben... hangt in Mats' nieuwe slaapkamertje!!! Leuk geworden...
    En super dat het ons toch nog gelukt is... hihi... dachten ff dat we het verleerd waren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, ja, 'k zit een beetje te lang achter de computer,
    had nog tegen mies gezegd, dat ie me d'r gauw moest wegsturen,
    maar dat signaal heb ik vervolgens genegeerd...
    Hmm... en ik heb altijd nog zoveel ander leuks dat ik wil doen, als ik 's avonds eindelijk 'vrij' heb...!
    De chesterfield is vanavond verkocht en weggehaald... Yes!!! Wat een ruimte. Lekker hoor, dat is het plaatje tenminste compleet. En eh. dat lijkt alsof we veel doen, zo'n lummeldag, maar we doen alles ook maar heel kort en snel en verder doen we vooral niets ofzo. Die speculaas is bijvoorbeeld nog niet eens af, want moest rusten in de koelkast en toen kwam het steeds niet uit... En ach ja, ik vind zo'n dag met 2 kids altijd een ramp. Joppe wil soms ineens niet naar buiten en nergens heen, dus probeer ik vooral ook binnen leuke dingen te doen.
    En jullie kunnen zo te horen net zo'n blog vullen hoor, met een muur behangen en appeltaart gebakken! Hmm... Vanmorgen heb ik nog wel een tijdje gedacht, zo maar op de trein te springen richting het Haagje. Maar met Joppes humeurigheid is het soms nogal drama, straks moet ik hem bij zijn haren meesleuren, dan is het te zwaar, als ik Jip ook nog in de draagzak heb en in zo'n druk gebouw als het centraal station, ben ik bang, dat ie dan zomaar wegrent of het spoor opduikt (om maar iets engs te noemen). En ik dacht ook dat ik jullie de vrijheid zou benemen, met mijn twee handenbindertjes... En ja, dan had ik ook nog Jips slaapprobleem, dat ik nog niet meteen op de proef wilde stellen, door om slaaptijd in de trein te gaan zitten, zonder kinderwagen...
    Nou enfin. Geniet er nog even van. En morgen succes mam, in je eentje en El, werk ze!
    Ben benieuwd naar het kamertje van Mats!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou Fem ik ben weer thuis en heb net met Pap een leuke fietstocht gemaaakt, even genieten van het mooie weer. Fijn dat de bank is verkocht dan heb je weer ruimte.We denken donderdag te komen schikt dat? We moeten n.l.woensdag naar ome Roel, we bellen nog wel even , een fijn weekend, liefs,groeten
    tot horens, Pap en Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha, gezellig, was jij alweer op het blog! Eh, donderdag is ook prima. Ik mail je nog wel even, ok?
    groetjes Fem

    BeantwoordenVerwijderen