woensdag 12 januari 2011

kringloopbuit en woonkamermetamorfose












 

Vrijdag naar mijn zus en samen (met kids) naar de kringloop in Voorburg-Leidschenveen. Zaterdag naar de kringloop in Sassenheim. Op aanraden van mijn zus, voor een klim-zelf-maar-op-kinderstoel (voor maar 7 euro!).
Verder scoorden we nog een hoop speelgoed. Dick Brunaboekje, popje, ambi toy-autootjes etc.
En dan ben ik nog heel veel leuks vergeten, omdat ik niet alles onthouden heb en het alweer ergens in het interieur geintegreerd is.
Die fantastische bakfiets kregen we van zus en zwager!
Zoals ook weer een hele selectie fijne schoentjes voor Jop (wat een geluk met zoveel oudere neefjes!).
We verplaatsten weer eens een paar boekenkasten, voor wat fijne hoekjes voor Jop en mij.
Oh, en ik breide een sjaal voor kleine broer.
Nu nog wat lijsjes voor allerlei baby's die geboren zijn en gaan worden.
En Joppe?
Die moet nog altijd heel erg wennen.
Op de peuterspeelzaal... Aan de juf en de kindertjes, aan de rituelen en aan het feit dat papa en mama er niet zijn. Tegelijkertijd is hij er niet meer weg te slaan. Hij vindt het spelen er zo leuk! Zo veel te doen en te zien, misschien dat ie daarom ook liever niet aan tafel gaat om liedjes te zingen of verhaaltjes te luisteren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten