donderdag 28 juni 2012

feelin' blue...



Al een week:
een knallende voorhoofdholteonsteking, koorts, duizeligheid,
kan niet staan, niet zitten, alleen liggen
en bij voorkeur in slaap vallen...
(behalve 's nachts...)

kan niet concentreren
en toch zeker geen 2 elektronische orgelmuziekjes tegelijk aanhoren
(jinglebells/happybirhday) bij 't ontbijt,

kan niet bukken en
zeker geen rondjes rennen om de tafel
(om Joppe te pakken en van jas en schoenen te voorzien)

Ziek en thuismama
dat blijkt een weer eens een loeizware combi,
ik heb er echt de kracht niet voor en ben zwaar ongezellig.

gelukkig voor mij is hier het weekend begonnen...
Welterusten!

4 opmerkingen:

  1. laat je maar es goed vertroetelen door je mannen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat doe ik zeker hoor!
    al snapt slechts 1 man, dat ik ziek ben en verwend moet worden...
    de rest vind me alleen maar lui;-)
    gekke jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach ach ach...
    wat een narigheid...
    gelukkig heb ik uit vertrouwde bron vernomen dat er idd hulp onderweg is...
    Gossie...
    dat maakt het al wat minder Bleu...
    Trouwens je hebt daar al wel een heel schattig nachtkastje gemaakt met dat nostalgische kleedje, die mooie vaas met prachtige bloemen...
    Daar fleur je vast en zeker zowiezo al een btje van op...
    sterkte maar beterschap is vast in aantocht...! hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die hulp die kwam en nu is oma weer weg, maar heeft papa weer vrij, zo komt het allemaal wel goed. En inderdaad ik heb gelukkig wel een gezellig nachtkastje, dat zijn de kleine dingen die het hem doen, haha...
    Nou, ik duik er vlug weer eens in... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen